17 Aralık 2010 Cuma

asd0hjf9*-70.9(%&+^346 hönk.

Kabusun sonundaki gibi en koyu çığlığı çıkartmaya çalışırsın.
Sona yaklaştığını hissettiğinde.
Ama acı bir gerçek vardır ki o çığlığın çıkmak istediği zaman ses hep çekingendir.
Sadece olayın tüm acısını boğazında hissedersin , sessizce..
Kimse duymadan uyanırsın kabusundan.
Unutursun sonra da , güne devam edersin.
Kabus her gece bekler aslında tepende , bilmezsin.







Meselalar yok olsa.Keşkeler hiç duyulmasa.
Hep iyikiler olsa. Ne biliyim , bi kerede böyle olsa ?



Temennilerime dil uzatan arkadaş. Orada dur.














Şakacıktan ♥
Bu lafa bayılıyorum, cidden.

7 yorum:

Profösör dedi ki...

Demokle'in kılıcı gibi...

Ra. dedi ki...

O hikayeyi bilmiyorum =)
Yine bi cahilliğim daha sanırım. =)

Profösör dedi ki...

Demokles'in kılıcı:

Demokles (Damocles) iktidara güce hayran bir insandır. Dostu olan Siraküsa Kralı Dionysos ona bir ders vermek ister. “Gel” der, “Birlikte yaşayalım bir zaman bu muhteşem sarayda”

Deliye döner sevinçten Demokles. Danslar, müzikler, banyolar, bahçeler anlatılmaz güzellikler. Ancak bir türlü Kral’ın yüzündeki o mutsuz üzgün ifadeyi anlayamaz. “Ne kadar mutlu olmalısın, herşey nasıl muhteşem” deyip durur. Sonra yemeğe oturduklarında başına üstten değen bir şey hisseder.
Kafasını kaldırıp baktığında ne görsün. Keskin ağır bir kılıç, sadece bir at kılıyla bağlı. Her an kopabilir, her an ölüm getirebilir. Dehşete kapılır ama cesaretini ve erkeklik onurunu hiçe saymamak için dayanır. Sonra Kral dostu sorar “Neden yemiyorsun, neden gülmüyorsun?”
Kılıcı gösterir Demokles.
Kral acı acı güler. “Evet ben güçlü bir Kralım ama boynumun üstünde her an tehtidiyle yaşıyorum kılıçların. Büyük güç büyük tehlike de demek”
O an anlar iktidarı, serveti ve gücün gerçek doğasını Demokles. “Yok dostum yok bana fazlasıyla yeter, dağdaki fakir ve huzurlu kulübem” deyip sessizce ayrılır saraydan.

Yüzyılarca anlatılır bu öykü belki bir fakir avuntusu, belki zenginliğin katlanılır acınır olması için. Ancak şu bir gerçek ki pek az güç sahibi uykusunda huzurla terk eder dünyayı ve çok azının yüzü güler
Sevgiyle kalın..

DOREMİ dedi ki...

Duyduğuma göre hep iyilikler olsa diyormuşsun;)
HADİ BİR ADIMDA GEL BANA MİMLEDİN SENİ ..
Bloğuma uğrar mısın? :))

Ra. dedi ki...

Çok teşekkürlerr =))

DOREMİ dedi ki...

JOSHAYLEE; mim yanıtların senin dediğin gibi hiçte sıkıcı bulmadım..ama şuna katılıyorum..bir başka mimde neşen,keyfin yerinde olduğunda görmek isterim seni...sen yaz izliycem söz seni..seni sevdim..:))

Ra. dedi ki...

Çok teşekkürler. : )
Beğenmenize sevindim ^-^