30 Ekim 2010 Cumartesi

Bohem Olucam Ben.

Merebaa.

Blog açmak istedim çünkü forumlardan twitten ve faceden fazlaca sıkılmış bulunmaktayım.
Sırf bilin diye belirtiyorum.

Saçma bi giriş oldu. Şimdi ben başlayamam başlayamam sonrada susmam. Hayır şimdiden bilin yani. Sonra bu kız niye susmadı falan demeyin.

Öheöm. Şimdi.
Ben böyle çizerim , çizerim , çizerim.. Onun dışında pek de bişi yapmam. Ha bide okurum.Arada da yazarım.

Hakkımda bölümünde zırvalamamın nedeni  de bi an düşününce kendim hakkında ne yazsam da insanlar beni tanısalar bulamamam.Hala da bulamadım.Burda ne yazmam gerektiğini de bulamadım da.Neyse.

Şimdi ben Bohem olucam tamam mı. Anlaşalım hani.

Oha.Bohem mi olucaan sen yavrum.? Diyenlere sesleniyorum.

Evt ben Bohem olucaam.
Evt Anne ben bohem olucaam.
Evt Baba ben bohem olcaam.
Evt Abla ben bohem olucaam.

Bohem gibi giyinicem sadece korkmayın.Düşünürüm belkide.
Ama öyle bohemliğin tribal enfeksiyon olduğunu falan düşünmüyorum ben.

Bknz. Duruluk kıvamının  abartılması sonucunda  sanatsallaştığı zannına kapılan bir tiribal enfeksiyondur.

Demiş biri. Kim ki bu.Bende bilmiyorum.Demiş ama sonuçta.
Belki bi süre sonra tribal enfeksiyon kısmını ucundan yakalarım kim bilir.Ama bence bohemlerin modası geçince benim fikirlerinde modası geçer.Hep öyle olur zaten.Ordan biliyorum yani.



Sonuçta bi yerden başladım hani.Ve Bittii.

Josнaylee. Sizi öper. 
:xoxo:

8 yorum:

Ancelik. dedi ki...

Seni burada görmek güzel tatlım. Ki güzel yazıyordun zaten, iyi oldu iyi. Bloggerları okula taşıyalım. :P Ama şşt, yazılanlar gizlidir her zaman :P

Ra. dedi ki...

Teşekkürler cnm =) Bencede iyi oldu iyi. Yok yazılanlar gizli kalmalı , kesinliklee hemde =D

bo☂ dedi ki...

Blogger, candır. anonimizliyorumartıkseni. hayırlara vesile işalla.

Ra. dedi ki...

İns =D

Adsız dedi ki...

hosgeldin kosede ki kiz.
bende masa basinda osese ile savasan insan evladi.
takibinizdeyim.

Ra. dedi ki...

Memnun oldum. nırınırım.

Teşekkürler =)

ultraslanhaber dedi ki...

Hayırlı olsun blogun.

Ra. dedi ki...

teşekkürler =)