31 Aralık 2010 Cuma

Niye herşey benden kaçıyor ki ?
Facebook profilim resmen benden kaçıyor. Açılmıyor.
Bi paylaşımı beğeniyorum. Beğen butonu kayboluyo.
Yorum yap ve paylaş da onunla birlikte tuz buz.
Çok ciddiyim.
Gerçekten böyle oluyo. 
^+%'fddj(69%64Error.
Hayatçokbok.


3 yıldan beri özenle içimde kinimi büyüttüğüm ama kimsenin bana onun o kadar kötü biri olduğuna inanmadığı için çevremizde dolaşmaya devam ettiği...
Bu kelime gerçekten için çıkılmaz bi hal aldı =D
Tekrar kuruyorum^^


Yaklaşık 3 yıldır salak bi kıza kin besliyorum.
Neden mi ?!
çünkü salak.
Tek neden bu olsa keşke.
İlk başta en yakın arkadaşımı çaldı.
Sonra sevgilimi.
Sonra arkadaşımı geri aldım.
Sevgilimi almak bile istemedim , neyse.Onda kalsın.Kalamadı da. yine neyse.


öhöm.
Şimdi de en yakın arkadaşım kukuletayı bir zamanlar çaldığı yetmezmiş gibi şimdi de yüz üstü bıraktı.
Küsler yani. Tüm ilişkileri bitti.Tabi buna çok sevindim de şu aralar intikam peşinde.


Şimdide geldi muffinimin sev/di/gilisini elinden aldı.
Nispet yapar gibi gözümüzün içine soka soka 3 gündür kol kolalar.
Lanet olsun.


Ve tüm intikam çanlarının benim için çaldığını sanırken onun çanlarının tiz sesi karışmış benimkilere.


Ve tekrar söylüyorum.
Bu kadar zaman sonra ne balık adam ne de o kız benim arkadaşlarımı , sevdiklerimi elimden alamaz.


Anlayacağınız gerçekten sinirli bir şekilde giriyorum yeni yıla.Umarım sizin ki Gökkuşağı kadar renkli geçer.


Mim'im varmış benim ♥
Hemde bu ilk =)

crazywomenrosemary çok çok çok teşekkürlerr =)


Blog dostlukları adına bir liste yapmamı istemiş =)


*Fé Sénfonisi 


*alkollü balık . 


*Jove 


*Profösör 


Mim konusu :Anılarımız ve anılarımızın eşyalarımıza yüklediği
anlamlardı.

Ama ben sizi biraz sıktım. üzgünüm.
Anılarımı anlatamayacak kadar moralim bozuk.



7 yorum:

bo☂ dedi ki...

bu benim yeni yıl hediyem olsun o halde.
teşekkür ederim (=.

Ra. dedi ki...

Önemli değil =)
Evet, hepinize küçük yeni yıl hediyelerim olsun :)

Jove dedi ki...

çok teşekkür ettim sevgili joshaylee. :))

Nisan Yağmuru dedi ki...

çoook teşekkür ettim canım =) cevplıycam bu mimide bloga giriyorum ama okuyp çıkıyoruz yazmaya kalksam çoook zaman ahrcıycam bir sürü mim birikti ama notumu aldım cevplıycam bunu da =)

Ra. dedi ki...

=)
Tamam canım :)
Bende baya geç cevapladım mim'i ona bakılırsa zatn :P

Ancelik. dedi ki...

anem. ben daha yeni görüyorum. oy, çok teşekkürler fındık fıstığım. :kalpvarburdaadamolun:

Ra. dedi ki...

Haber vericektim herkese aslında,şey.
Cidden.
Sonra vaktim olmayınca kalmış o öyle.

Önemli değil canım.
:okalbiyerimbide: