24 Kasım 2010 Çarşamba

Siz Öndekiler.



Siz öndekiler. Hayatımızı süpürdüğünüzün farkında mısınız ?
Bizim elimizdeki her şeyin kaybolduğunu , her şeyin artık bayatlamış kek kadar yavan geldiğinin farkında mısınız ?
Sizin yarınlarınızı bizim dünden yaşadığımızı ve aslında hayatın bu kadar hızlandığının farkında mısınız ?

Kim dedi ki bu anım unutulmaz diye. Dün unutulmaz dediğin yarın keşke yaşanmasaydı olmadı mı hep.
Dün mutlu olduğun bugün nefret ettiğin olmadı mı ?
Aslında sevgimizde o kadar yavanlaşmadı mı bizim ?

Süpürdünüz siz bizim geleceğimizi.
Elinizdeki robotlarla makinelerle süpürdünüz.
Yarına eskimiş hurdalar bıraktınız.Ve bunu biz daha çocukken yaptınız.

Hayatı somutlaştırdınız. Anlarımıza hep o bitmek bilmeyen teknolojinizi soktunuz.
Kıymetli olan süpürge altında kalanlardı aslında.Yada halının altına sakladığınız dünlerimizdi..Dündekilerdi..

Daha çocukken hurdaya dönmeyi tattım ben.Küflendiğimi , paslandığımı hissettim.En çok da geçmek bilmeyen zamanda dinmek bilmeyen istekleri karşılamaktan yoruldum.Dur diyemedim kendime.Çünkü dur denmedi geleceğe..Yarının gelecekleri de dünden bitti böylece..


Süpürülen JosHaylee.   

5 yorum:

DOREMİ dedi ki...

SELAM..GELDİM AMA NE YAZAN VAR NE DE KARŞILAYAN..

BİR DAHA UĞRAMAYI DÜŞÜNÜYORUM,BELKİ BİR GÜZEL POSTUNUZLA KARŞILARSINIZ BİZİ...:) <3

DOREMİ dedi ki...

jOSHAYLEE; YAZINDA ÇOK HAKLISIN BİLİYOR MUSUN?
Bilmiyorum kaçlı yaşlardasın ama ,ben de çok düşünürüm bu konuyu..bizden önceki nesil yaşamı ağır çekimle yaşamış anlatılanlara göre..:))Ama ya biz?..EĞİTİM SİSTEMİNin yanlış politikaları bizleri yarış atına çevirdi..canciğer sıra arkadaşımız bile rakip oldu, zaman yarışlı, sınavlarımızda..

Şimdiler de artık, bu jenerasyon evliliklere başladı..Ama o da ne? kısa bir süre içinde ayrılıklar pür hızıyla..okul bitti,işhayatı başladı,evliliği yeni..

Ama bir baktı ki eşiyle de yarışıyor..Oysa eşi onun rakibi değil farkında bile olmadan yarış başlamış bile.."Senin işin önemliyse, ben de kariyerimi yapıyorum canım, anlayışlı ol lütfen!" türünde tartışmalar..

Sen bloğunda durmazsan böyle işgale uğrarsın anacım...tekrar döncem ben sana ama YENİ bir yazı yazarsan bunun gibi güzel..:))

Ra. dedi ki...

15 yaşımdayım =)
Küçücük minicik bi bloggerım ben =P

Aynen dediğin gibi .crazywomenrosemary.vakit yok hiç bir şeye..
Resmen yarıştayız.
Benim hayallerime ayıracak vaktim bile kalmadı..
Sınav haftası bu hafta bir de malum .w

Hiç giremez oldum blog'uma :(

Yakında aktif olur ama blogum dersler , sınavlar bir rahatlasın =)
Burdayım hep =)

Ayrıca çok teşekkürler bana katıldığınız için =)

DOREMİ dedi ki...

Aman,aman öncelikle dersler..onlar size koca bir yaşam sunacak blog bekler senin boş anını..:)

Ra. dedi ki...

Öyle yapsın artık =)
Başka çare yok .)