7 Aralık 2010 Salı

Sarı saçlıyım ama inanmıyorum. Var mı böyle bişi?





Benim olanın benim olduğuna inanmıyorum. İnanamıyorum.
Mesela sarı saçlıyım ama hala sarı saçlı olduğuma kendimi inandıramıyorum.
Sanki bir sabah uyandığımda saç rengim akmış olucak ve simsiyah saçlı kalıcam gibi geliyo.

Evet , evet tam da böyle hissediyorum.


Onlara sahip çıkamıyorum sanki.Sahiplenemiyorum.Hala sarı saçlı olmamın sevincini bile yaşayamıyorum mesela.

Sanki çok sevinince kaçıvereceklermiş gibi geliyor bana.
Bilmiyorum.



Bu dostlarım içinde öyle.

Hep çok özenirdim “senin için canını verir” denilen dostlara.
Şimdi onlara sahibim. Ama inanamıyorum hala.
Birilerini “Kukuleta benim en yakın arkadaşımdır” derken bile çekiniyorum.Sanki bir an karşımdaki bana inanmıycak gibi geliyo.


Bilmiyorum işte.






Mesela Ofuz geçen gün beni anladığını fark ettirdi bana.
Nasıl duygulandım anlatamam.
Bana sen şöyle birisin sen böyle birisin falan filan dedi.
Yemin ederim ağlıcaktım.
Öyle ama çok hoşuma gitti.
Onun gözünde bu kadar değerli olduğumu hissetmek.
Bazı şeyler sözlerin önüne geçer ya işte öyle oldu.



Kumru mesela sevgisini çok göstermez.
Ama arada bir hissettirdiğinde çok seviniyorum ben.
Evet işte bu diyorum. Beni seviyo ve beni dostu olarak görüyo.
Aslında öyle gördüğünü biliyorum ama inanamıyorum işte.
Kendimi inandıramıyorum.



Her şey çok garip aslında iç dünyamda.






Ofuz haklı =D
Tanıdığı en karmasık kızmışım ben.
Evet öyleyim dostum bak buna inanıyorum =)



Ofuz’u , Kukuletamı , Kumrumu o kadar çok seviyorum ki ♥
Onlar iyi ki varlar hayatımda. Kalp♥



                                                                 Sevilen biri olduğuna inanamayan JosHaylee 0.o

Hiç yorum yok: